beroendeavtvserier

Direktlänk till inlägg 12 februari 2012

serier som jag följer

Av beroendeavtvserier - 12 februari 2012 01:57

Eftersom jag går i skolan och tränar väldigt mycket så är det helt omöjligt för mig att följa alla serier men dem som jag följer slaviskt just nu är pretty little liars, the lying game, 90210, one tree hill, the vampire diaries och the secret circle. Dem avsnitten missar jag inte medan jag försöker hinna med att se några till och det beroer helt och hållet på hur mycket jag har att göra i skolan osv. Jag kan tänka mig att jag kommer skriva mer i bloggen om dessa 6 serierna än dem andra. 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beroendeavtvserier - 13 februari 2012 17:34

Jag brukar kolla på live stream när det är något speciellt avsnitt jag vill se direkt! dock har live stream kanalerna dålig kvalite men det får man ta.   denna sidan brukar jag använda: http://www.tvpc.com/  när du kommer in på sidan trycker du...

Av beroendeavtvserier - 13 februari 2012 13:15

måndag och det innebär nya avsnitt av våra favorit serier, Gossip Girl, Hart of dixie, Pretty little liarsThe lying game och Alcatraz.   här får ni promo till nattens avsnitt av pretty little liars     någon mer än jag som har längtat...

Av beroendeavtvserier - 12 februari 2012 08:30


1. En serie som aldrig borde ha lagts ner? Veronica Mars, tyckte den lades ner alldeles för tidigt + så gillade jag aldrig hur den slutade, och även hellcats gillade den serien jätte mycket men den fick BARA en säsong! 2. En serie som du önskar ...

Av beroendeavtvserier - 12 februari 2012 02:34

Entertainment weekly har tagit otroligt snygga bilder på nina, ian och paul från the vampire diaries.    Här är dem tre olika framsiodorna, gosh man dör så otroligt sexiga dem är!         FÖR FLER SEXIGA BILDER ANVÄND LÄNKEN: http://w...

Av beroendeavtvserier - 12 februari 2012 02:20

Två serier som jag längtat efter har premiär nu i vår, the secret life of the american teenager (forts. av säsong 4) och make it or break it(säsong 3). Båda har premiär på abc family måndagen den 26 mars (usa)   här får ni två promos    ...

Presentation

Hej, jag är en 18-årig tjej som kollar på otroligt mycket serier, så jag tänkte varför inte dela med mig om mina tankar och massa annat som angår tv-serier.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken tv-serie tycker du är bäst?
 Pretty little liars
 Gossip girl
 vampire diaries
 90210
 one tree hill
 glee
 nikita
 secret circle
 lying game
 revenge
 annan

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards